Робота з обдарованими та здатними учнями

Розподіл дітей з різними інтелектуальними показниками

КІ (у балах)

Кількісні рівні

141-170

Розумова обдарованість

111-147

Підвищені розумов іздібності

91-110

Розумова норма

71-90

Знижені розумові здібності

30-70

Різні ступені розумової дефективности

Школа - це унікальна соціальна структура, яка дозволяє нашим дітям оволодівати знаннями, розвиватися як особистість, жити в соціумі. Не можна перебільшити рівень духовних, наукових, загальнолюдських факторів, які передають учителі дітям. Це багатство всього нашого життя. Школа працює за всіма напрямками педагогіки і з кожним учнем окремо. Будь-який викладач у тій чи іншій мірі знає більшість учнів своєї школи та їхні родини.

Одним із напрямків нашої діяльності є робота зі здібними та обдарованими школярами. У нас склалася система роботи з такими дітьми, їхніми батьками та вчителями. Протягом багатьох років психолог школи здійснює психолого-педагогічний супровід здібних дітей. Це бесіди з учителями, спостереження за учнями в позаурочний час, робота з класними журналами, щоденниками тощо. Обов'язковим є зв'язок із батьками, вивчення інтересів, уподобань, занять дітей у позашкільний час, сімейних традицій у справі виховання. Все це дозволило створити на кожного здібного й обдарованого учня його особисте портфоліо.

Грунтуючись на вищенаведеній таблиці, можна з радістю відзначити, що в нашій школі навчаються діти, інтелект яких становить 140-170 балів.

Євтушенко Вадим (7 – Б кл.). Він нагороджений грамотами, має сертифікати Всеукраїнських конкурсів з англійської мови, призер математичних олімпіад тощо.

Білоцерківський Вілен, КІ - в межах 140-170 балів . Має сертифікати Міжнародного математичного конкурсу. Вілен - гармонійно розвинена особистість. Займається спортом. Призер з карате-до. Успішний у навчанні.

Петров Микита. Як дитина з високим рівнем пізнавальних здібностей ,проявив себе з 1-го класу. У 3-му класі під час діагностики показав КІ на рівні 140-170 балів; у 4-му класі за методикою А. Зака довів, що володіє високим рівнем логічного мислення, розвиненою наочно-дієвою уявою, оперативною пам'яттю.

Ісрафілов Карім був відзначений психологом, як учень з високим інтелектом, у 1-му класі. Має КІ в межах 140-170 балів, схильний до точних наук. Сором’язливий, ерудований, гордість батьків і школи. Спортсмен –посідає призові місця з самбо, дзюдо на міських та обласних змаганнях.

Підвищені розумові здібності мають:

Григорова Анастасія та Черв'як Петро,

Завгородня Валерія, Ратмірова Вероніка

Ситник Катерина, Склярова Дар’я,

Карпекіна Мирослава, Черниш Каріна,

Коржова Е., Перевеслова Анастасія,

Войков Єгор, Курішенко Дар’я,

Литвин Вікторія, Онищенко Ярослав.

Здібні й талановиті учні завдяки своїй цілеспрямованості знаходять час для фізичного, інтелектуального, творчого та естетичного розвитку:

Кірпякова Діана серйозно займається танцями. Виступала в м.Слов'янську в змаганнях на кубок Донецької області, в регіональних відкритих рейтингових змаганнях зі східних танців, сучасної хореографії, народних, бальних танців та хіп-хопу, де посіла друге місце.

Сухіна Кирило твердо йде до своєї мети: учасник чемпіонату Донецької області 2015 року, в місті Запоріжжя –друге місце з карате (куміте) 2015 року,брав участь у фінальних змаганнях, обласних турнірах у місті Луганську, був призером.

Кумпан Тетяна займається спортивною гімнастикою. У змаганнях на кубок Луганської обл. серед дорослих – посіла третє місце 2015 року, неодноразова учасниця відкритих чемпіонатів у Рубіжному, Лисичанську, Сєвєродонецьку.

Голуб Герман – учасник дитячого проекту «Континент талантів», лауреат Відкритого регіонального фестивалю-конкурсу циркового мистецтва 2012 року. З 2007 р. займається в цирковій студії «Кристалл». У 2013 р. брав участь у Міжнародному конкурсі «Циркове майбутнє» разом із цирковими артистами з Чехії, Франції, Швеції, Швейцарії, Німеччини та інших країн. Герман запрошений на навчання в циркове училище.

З усіх портфоліо наших талановитих учнів особливо виділяється портфоліо Іваненко Ксенії. Разом із батьками дівчинка підійшла до його виготовлення творчо. У портфоліо представлена сім'я Ксенії; клас, де навчається вона; рубрики «Моі друзі», «Моя творчість», копії її картин: «Зима», «Наш урожай», «Весняний ставок», «Осінь», «Земля-матінка». Від картин віє позитивною енергетикою, чистотою та енергією добра. Ксенія розповіла, що мистецькі здібності дісталися їй від матері. Своїми успіхами в живописі дівчинка зобов'язана саме своїй мамі.

Працювати з обдарованими дітьми дуже цікаво. Приємно зустрічатися з батьками здібних і талановитих учнів. Завдання школи та сім'ї - підвищувати мотивацію навчання, виховувати майбутню еліту нашого суспільства

1915 рік

Кол-во просмотров: 126

Комментарии

Для того, чтобы оставить комментарий на сайте, залогиньтесь или зарегистрируйтесь, пожалуйста.